Vážený pán Pellegrini

9. júna 2020, nino16, Politika

Dovolte mi reagovať na vaše vystúpenia, alebo tlačové vyhlásenia, ktoré v tomto období, veľmi často robíte. Okamžite reagujete na aktuálnu situáciu, pokiaľ sa týka rozhodnutí vládnej koalície, resp. rozhodnutia Matoviča. Ja chápem, že sa vám to zle počúva, čo povie Matovič, alebo aké rozhodnutie urobí, alebo urobil. V týchto chvíľach rezonuje rozhodnutie Matoviča, že vyhádže všetkých prednostov okresných úradov, ktorí boli nominanti SMER-SD.

Vy, okamžite kritizujete a komentujete netransparentnosť vlády, že oklamali vlastných voličov , najmä v súvislosti s obsadzovaním pozícií prednostov okresných úradov nominantami OĽANO.

Sám Matovič sa vyjadril, že to budú politické nominácie a všetkých , ktorí boli za stranu Smer-SD vyhodí.

Ja nie som volič strany SMER-SD ani OĽANO, tj, nevolil som tieto strany a nikdy ich voliť nebudem.

Pán Pellegrini, Vy si dovolíte kritizovať netransparentnosť vlády Matoviča , pri obsadzovaní prednostov okresných úradov? VY ???

Veď toto robila strana SMER-SD, toto robil Fico a vtedy VÁM TO NEVADILO? Vy kritizujete niečo, čo SMER- SD robil vo veľkom štýle. Ano, súhlasím, nominácie musia byť transparentné a hlavne spravodlivé, mali by to byť v prvom rade odborníci.

Boli všetci nominanti za stranu SMER-SD odborníci a hlavne spravodliví?