Nesenie rúšok na tvári , bolo na dve veci : na nič a na to druhé .

21. apríla 2022, nino16, Nezaradené

Od dnes, tj, od 21.4.2022, sa oficiálne nemusia nosiť tie nezmyselné rúška na tvári. Bola to obyčajná hlúposť, tyrania a šikanovanie občanov. Bol to a  je stále mediálna pandémia. Bola to názorná ukážka v praxi, ako je možné spoľahlivo a s vysokou účinnosťou, občanov Slovenska a nie len na Slovensku manipulovať, ale hlavne „ držať na uzde“ a urobiť z ĺudí poslušné ovce / zákaz vychádzania – tj. maximálne obmedzovanie osobnej slobody, len potraviny, drogéria, návšteva lekára ap. Čo sa vlastne dosiahlo, si každý dá odpoveď, ale s určitosťou môžeme povedať – NIČ !

Niečo sa predsa podarilo dokázať : Splnil sa cieľ, ukázalo sa , že slováci sú poslušný národ, radosť kradnúť. Celé to divadlo, bolo len dočasné, všetko sa vráti, povinné nosenie rúšok sa bude opakovať na jeseň, či sa to niekomu páči, alebo nie.

O tzv. očkovaní, dobrovoľne na silu, ani nehovoriac.

Určite máte mnohí osobné skúsenosti, keď Vás policajt / upozornil ! / aby Ste si riadne nasadili rúško na tvár ! Aj ja mám osobnú skúsenosť, keď ma policajt tzv, upozornil, aby som si nasadil riadne na tvár rúško – a dodal mi, že v opačnom prípade použije na mňa donucovacie prostriedky. Pokúšal som sa mu vysvetliť, že nie je zákonná povinnosť nosiť rúško, ale rýchlo som sa otočil a išiel som preč.

Toto celé šialené divadlo s nosením rúšok skončí vtedy, ak skončí terajšia vláda, pandémia bude minulosťou – zostanú len nepríjemné spomienky.