Naozaj toho dokáže urobiť veľmi veľa. Najnovšie vylepil na vchodové dvere tento oznam:
Tento oznam ma zaujal a rozmýšľaľ som ako to počíta, resp. kto to počíta a ako. Poverený pracovník stál pri vhode do predajne / vo vnútri / a púšťal ľudí do predajne podľa toho, kolko zákazníkov odíde z predajne. Jeho meradlom počtu ľudí v pradajni / aspoň som to tak videl / a tak sa vyjadril. Hneď pri vchode do predajne je oddelenie zeleniny – miesto o ploche cca 10 m x 5 m a v tomto oddelení je stále min 10 zákazníkov. Tam to už nikomu nevadí a nikto to nepočíta / ako by to počítal / . Podľa ich matematiky, by mali byť v tomto oddelení 2 zákazníci. Musím sa ísť pozrieť, keď budú otvárať predajňu, ako dodržia stanovených 104 zakazníkov na 25 m2 a opýtam sa , ako vedia , koľko je práve v danom čase 104 zákazníkov. Ďalší nezmysel a absurdnosť, ktorý sledujú a snažia sa dodržiavať, zákaz vstupu seniorom do predajne mimo stanoveného času 9.00 – 11.00 hod, inak / podľa vyjadrenie predajne / nebudú obslúžení. Je to drzosť a arogancia Kauflandu a sprostá diskriminácia seniorov. To má byť len doporučenie nákupu v uvedený čas a nie príkaz ! Počet 104 zákazníkov sa nedodržuje, ale seniori do predajne v daný čas, nemôžu nakupovať. Na Slovensku je to tak.
Tak konkrétne u nás v Bille to robia tak, že ...
Celá debata | RSS tejto debaty