Založ si blog

Absolútna nevedomosť hygienických opatrení.

Určite mnohí z nás, už mali osobnú skúsenosť, keď nás / Vás / niekto upozornil / policajt, sbskar, pracovníci predajní , na nesprávne nasadené rúško, alebo respirátor.

Je  veľká tragédia, že mnohí ani nevedia, ako to vlastne je s nosením rúšok a respirátorov. A TÍ, ktorí by to mali vedieť, nevedia, alebo to vedia a šikanujú ľudí a zneužívajú svoje postavenie / polícia ap/.

Dňa 29.4.2021 som bol nútený požiadať políciu o pomoc, pretože ma zubárka odmietla ošetriť, napriek tomu, že som ju upozornil na bolesti. Prišli dvaja policajti a vysvetlil som im  situáciu / odmietnutie ošetrenia, že ma zubárka okradla o peniaze, ako ma okradla a kedy ma okradla apod.

Policajt hneď na začiatku, sa mi vyhrážal pokutou, lebo nemám správne nasadené rúško. Na moje argumenty vôbec nereagoval, zubárky sa ani neopýtal, prečo ma odmieta ošetriť, vôbec ho nezaujímala skutočnosť, keď som povedal ,že ma okradla o peniaze , vysvetlil som ako a kedy ap. Na tieto moje argumenty vôbec nereagoval, len sucho skonštatoval, že jej nemôže prikázať aby ma ošetrila. Mohol sa jej aspoň opýtať, prečo ma odmieta ošetriť. Ja som mu povedal, aby mi pomohli, preto som ich zavolal a pripomenul som im, že na dverách policajného auta máte napísané : Pomáhať a chrániť, tak mi pomôžte. On mi na to odpovedal, zdá sa že aj čítať viete. Ešte dodal, že ma bude musieť vyviesť von. Takto pomáha polícia v praxi. Bol som nútený odísť preč.

Dnes , 19.5.2021 som bol v Bille n nákup. Sbska ma pristavila, že musím mať respirátor. Ja som ho slušne upozornil, že nie som povinný ma respirátor, stačí len rúško a doporučil som m jej , aby si prečítala opatrenia , ktoré sú v platnosti od 17.5.2021 , podľa ktorých  nie je nutný respirátor v interiéroch a išiel som do predajni.

O týchto najnovších opatreniach, predajne nevedia nič a zbytočne šikanujú ľudí.

NIE JE ZÁKONNÁ POVINNOSŤ NOSIŤ RÚŠKA A RESPIRÁTORY ! NIKDE !

 

Predaj elektrární pod cenu?

12.09.2022

Ne internete som našiel túto informáciu, že Dzurinda predal elektrárne pod cenu. Neviem žiadne bližšie informácie o tomto predaji, ale asi je na tom niečo pravdy, keď sa takáto informácia objavila na internete. Dzurindova doba a jeho bývalá „ MOC „ je už dávno preč, ale asi nie celkom, keď dokázal urobiť takýto kšeft, nevýhodný pre Slovensko. Na Slovensku je [...]

Dnes som našiel na FB.

16.07.2022

Po prečítaní tohoto príspevku, som nadobudol presvedčenie, že táto osoba sa zbláznila a úplne stratila rozum. Ctená pani Pekárová, Adamová, uvedomujete si vôbec, čo ste povedali? Že Ukrajinci potrebujú pomoc, je samozrejmé, ale za takú cenu , ako píšete? Tie byty podľa Vás budú brať občanom Slovenska, alebo sa občan má prihlásiť na úrade a odovzdať svoj byt, [...]

Referendum o predčasných voľbách.

09.06.2022

Už sa toho napísalo veľmi veľa, opozičné strany argumentujú všetkým možným na adresu súčasnej vlády – aká je neschopná, aké vážne politické prešľapy robia jednotliví členovia vlády na čele s predsedom vlády Hegerom ap. Referendum, ktoré bolo vypísané a viac ako 600 tisíc občanov Slovenska svojím podpisom vyjadrili vôľu vypísať referendum o predčasných [...]

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Polícia vyšetruje prípad sexuálneho zneužitia dvoch dievčat pri Košiciach

28.03.2024 16:01

Mali byť v aute sexuálne zneužité dve 11-ročné dievčatá.

APTOPIX Russia Belarus

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.

SR Bratislava politika vláda 19. schôdza BAX

Poslanci z SNS predložili zmeny v zákone o neziskových organizáciách

28.03.2024 15:53

Novela hovorí aj o právomoci Ministerstva vnútra SR rozpustiť občianske združenie.

trieda, vyučovanie, učiteľ, stredná škola, užitočná,

Čaputová: Učitelia napĺňajú svoje poslanie napriek ich podmienkam

28.03.2024 15:11

Prezidentka sa pedagógom prihovorila pri príležitosti Dňa učiteľov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 58
Celková čítanosť: 302338x
Priemerná čítanosť článkov: 5213x

Autor blogu

Kategórie