Založ si blog

Rúška na tvár , niekto ho nosiť musí a niekto NIE !

To, čo sa už popísalo o nosení rúšok na tvári a celej tej mediálnej pandémii, sa stále dokazuje, že s týmto vírusom, to nie je tak, ako sa o tom píše a je to obyčajné šikanovanie ľudí.

A tu je moja osobná skúsenosť, ako to funguje v praxi“

 

25.8.2020, asi tak o 7.30 hod, som  požiadal SBD/ úsek údržby / o dokončenie  opravy WC, ktorá sa minulý týždeň nedokončila.

Keď som prišiel do budovy SBD na oddelenie údržby,

vedúci údržby ma požiadal  , aby som si dal rúško na tvár, v opačnom prípade nevybavím nič.

Odmietol som to. A upozornil som ho, že  VY nemáte právo mi prikazovať, aby som si dal rúško na tvár.

Vedúci údržby  rúško na tvári nemal a mňa žiadal , aby som si dal rúško na tvár.

Jeho kolegyňa, ktorá s ním robí v kancelárii, rúško na tvári nemala a dvaja pracovníci údržby ,ktorí boli v tom čase na chodbe,  tiež na tvári nemali rúško.

Dovolím si tvrdiť, že na tomto oddelení , pracovníci SBD, rúška nenosia.

Toľko moja osobná skúsenosť.

 

Arogancia a drzosť  samotného predsedu vlády, je tak veľká, že sa to dá označiť, ako výsmech všetkým  občanom Slovenska.

Priložená fotografia je toho dôkazom a ťažko sa to komentuje.

Predaj elektrární pod cenu?

12.09.2022

Ne internete som našiel túto informáciu, že Dzurinda predal elektrárne pod cenu. Neviem žiadne bližšie informácie o tomto predaji, ale asi je na tom niečo pravdy, keď sa takáto informácia objavila na internete. Dzurindova doba a jeho bývalá „ MOC „ je už dávno preč, ale asi nie celkom, keď dokázal urobiť takýto kšeft, nevýhodný pre Slovensko. Na Slovensku je [...]

Dnes som našiel na FB.

16.07.2022

Po prečítaní tohoto príspevku, som nadobudol presvedčenie, že táto osoba sa zbláznila a úplne stratila rozum. Ctená pani Pekárová, Adamová, uvedomujete si vôbec, čo ste povedali? Že Ukrajinci potrebujú pomoc, je samozrejmé, ale za takú cenu , ako píšete? Tie byty podľa Vás budú brať občanom Slovenska, alebo sa občan má prihlásiť na úrade a odovzdať svoj byt, [...]

Referendum o predčasných voľbách.

09.06.2022

Už sa toho napísalo veľmi veľa, opozičné strany argumentujú všetkým možným na adresu súčasnej vlády – aká je neschopná, aké vážne politické prešľapy robia jednotliví členovia vlády na čele s predsedom vlády Hegerom ap. Referendum, ktoré bolo vypísané a viac ako 600 tisíc občanov Slovenska svojím podpisom vyjadrili vôľu vypísať referendum o predčasných [...]

SR Strážske Počasie Búrka KEX

Nie všade sa sviatky začnú prívetivým počasím, platí aj druhá najvyššia výstraha

28.03.2024 20:13

Vietor môže dosahovať priemernú rýchlosť do 105 kilometrov za hodinu.

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Prekvapujúci krok Takáča. Odvolal šéfa veterinárnej správy Bíreša

28.03.2024 19:50

Verím, že organizáciu nechávam v takej kondícii, že môže ďalej napredovať, uviedol Bíreš.

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 58
Celková čítanosť: 302341x
Priemerná čítanosť článkov: 5213x

Autor blogu

Kategórie